Miracolul unui strop de cafea

12.07.2010 21:16

Nu e usor sa intretii un astfel de site. Materia se schimba, pretentiile sunt din ce in ce mai mari, cerintele... oare mai stie cineva ce cere sa se faca? Trebuie doar sa se execute cat mai bine si elevii sa dovedeasca ca au o baza de cunostinte solida. De multe ori ma intreb: daca informatica este asa de importanta de ce a ajuns sa se dea teza cu o ora pe saptamana?

Si uite asa, cand se pierde ora din cauza unei sarbatori, a unei activitati extrascolare (sub forma un chiul "imbracat" frumos), o chiulangita cronica, a unei ore in care trebuie sa mai explici cum mai stau treburile si cu conduita scolara, timpul liber, scandalurile dintre elevi sau alte chestii (ca doar s-a scos ora de dirigentie), sau a unei greve... cand stiu ca se apropie o inspectie si ca nu sunt la zi cu materia, si-mi dau seama ca nu am reusit sa predau elevilor cat mi-am propus, imi vin nervii...

Noroc ca in scoala avem automate de cafea care-si fac bine treaba. Beau o cafea, trag aer in pipt si intru in clasa la urmatoarea tura de elevi... 10 minute prezenta, 20-30 minute rezolvarea temelor... si ramane prea putin pentru predarea lectiei... asa ca o iau de la inceput... trag aer in piept, mai iau o gura de cafea si la treaba!

counter for wordpress

View My Stats